Azerbaycan Kanalları İçin Biss Şifresi Girmek

Yazar:




Şampiyonlar Ligi ve UEFA maçlarının bir kısmını bu kanal verdiği için bu kanalın biss şifresini sizinle paylaşmak istedim. Daha önceki yazıda zaten şifreyi paylaşmıştım. Bu yazıda ise, bu şifreyi nasıl gireceğinizi göstermek istiyorum.

Bildiğiniz üzere şifre şuydu.

000000 - 00 - 3453450034534500


Baştaki ilk 6 hane ne işe yarıyor bilmiyorum ama; eğer uydunuz şifreyi çözemediyse o kısma şunu da yazabilirsiniz 001FFF yazabilirsiniz ki ama bence hiç gerek kalmayacaktır ona.

Ortadaki çift sıfır ise, şifrenin sıralamasını gösteriyor. Uydu alıcınızdaki Biss şifreleri arasında, bu şifreyi kaçıncı sıraya koymak istiyorsanız oradan onu kafanıza göre ayarlayabiliyorsunuz. Biss şifresi her uyduda farklı farklı sıralarda çalışabiliyor. Onu da siz deneme yanılma yoluyla yapacaksınız ama bence hiç dokunmadan bu şekilde yazsanız herhangi bir sorunla kaşılaşmazsınız. Çünkü şifreler en iyi ilk sırada çalışmaktadır. Zira ben aynen yukarıdaki yazım şekliyle şifreyi uyduya kaydettiğim zaman kanal açılmıştı.


Daha önce anlattığım şekilde anlatayım şifre girmeyi bilmeyenler için. Bendeki uydu alıcısı Sunny olduğu için ben de ona göre anlatacağım. Bu anlatım şekli, Next & NextStar uydu alıcıları için de geçerlidir.

Sarı - mavi - yeşil - menü tuşlarına arka arkaya belirli aralıklarla basın.Tabii o kısım ilk denemede gelmeyebilir birkaç kez arka arkaya deneyin taa ki olana kadar.Daha sonra Vicasses , Nagravisyon , Irdeto ..vs. gibi şifreleme sistemleri gelecek karşınıza.Siz BISS şifreleme sisteminin bulunduğu kısma gelip Ekle yapıyoruz ve yukarıdaki şifreyi yazıyorsunuz.

Şifreyi yazdıktan sonra OK tuşuna basıp kaydediyoruz.Kaydettikten sonra EXIT tuşuna basarak çıkıyoruz. Eğer kanal açılmazsa yapacağınız tek şey, BISS kısmından bu verdiğim şifreyi en üst sıraya kaydettikten sonra, başka bir kanala bakıp yeniden izlemek istediğiniz Azerbaycan kanalına dönüş yapmanız olacaktır. Eğer yine sonuç alamazsanız uyduyu kapatıp yeniden açın. Gerçi bu şifreyi yazdıktan sonra herhangi bir sorunla karşılacağınızı sanmıyorum. Zorlamadan kanal açılacaktır ama ben yinede alternatif yollar belirtmek istedim. Çünkü uydular şifreyi yazar yazmaz kanal açılmıyor. Başka bir kanala gidip, izlemek istediğimiz Azerbaycan kanalı üzerine yeniden gelince şifre açılıyor.

Çok Eski sistem uydu alıcıların da BISS kısmı şifre yazılımı olmayabilir onlarda bir uyducuda bu yazılımı yükleyebilirler.Yazılımın adı da yanlış hatırlamıyorsam EMU YAZILIMI'ydı.


0 yorum:

Yorum Sayfası :


Yorum formuna konuyla ilgili görüş ve sorularınızı bırakabilirsiniz.

Yorumunuza mümkün olan en kısa sürede dönüş yapılacağından emin olabilirsiniz.


Eklenen yorumlar, moderatör onayından sonra yayınlanmaktadır.

BLOGKAFEM.NET © Copyright 2008-2023
Sitedeki yazıların her hakkı BLOGKAFEM.NET sitesine aittir.
Kopyalanması halinde lütfen kaynak gösteriniz.
DMCA.com Protection Status
Anasayfa | Hakkında | İletişim